NO IMPACT WEEK

De no impact week begon en er stond me een uitdaging te wachten. 1 week lang bewust bezig zijn met wat ik eet, drink, hoelang ik douche en hoe hoog de verwarming staat. Deze uitdaging ging ik aan.
Eten: 1 kiwi met thee,1 pakje liga evergreen, 1 tosti met kaas en water, 1 koekje met thee en s’avonds pannenkoeken met een glas water. Ik eet al vanaf mijn 7de vegetarisch dus dit was voor mij niet echt een uitdaging.
De opdracht ‘douche eens 5 minuten’ viel me echter wat zwaarder, een regelrechte ramp. Ook de verwarming hebben we thuis op volle toeren laten draaien en ik voelde me niet schuldig totdat ik dit stuk schreef. Morgen weer een nieuwe dag, misschien dat het me lukt om de douche wat eerder uit de zetten en een dikke trui aan te doen zodat de verwarming een tikkie lager kan. IK DAAG MEZELF UIT MAAR KUN JIJ DIT OOK?!

