Lifestyleweek Maandag

Deze lifestyleweek stond in het teken van ´durven´. 
Maandag gingen we survivallen, we verzamelde in Valkenswaard. Natuurlijk mocht ik als eerste van de tokkelbaan..

Vervolgens mochten we bij Inez een geblinddoekte polonaise maken. Onze captain moest er voor zorgen dat we alle gele touwtjes, die in het bos hingen, aanraakte. Gelukkig is er niemand gewond geraakt!
Na de geblinddoekte polonaise was het onze beurt om onder de grond te gaan. Helmen op, tim voorop en kruipen maar!

Last but not least.. ABSEILEN.
Ja, daar zag ik al de hele dag tegenop. Maar daar ging ik hoor, héééél langzaam, vloekend en voorzichtig naar beneden. Maar hey, wat geeft het? Ik heb mijn angst overwonnen en dat was toch waar het deze week om draaide?!
Helaas was er niet genoeg tijd om ook nog het hoogteparkour te doen want er stond ons deze middag nog meer te wachten..

We gingen met de bus naar een andere locatie. Hier kregen we wat soep om warm te worden en daarna gingen we door met het middagprogramma.
Uit een ‘brandend huis’ springen, eitje!

Daarna moesten we een steprace houden, wat dit met ‘durven’ te maken had begrepen we alleen niet echt.
Vervolgens werden we weer geblinddoekt en moesten we op een ronde plank gaan staan waar een soort ‘kussen’ onderzat. Deze moesten we in evenwicht houden.
Tijd voor de andere onderdelen was er niet, want de bus stond alweer op ons te wachten.
Het was een leuke, spannende dag en er zijn zeker angsten overwonnen met de support van andere.

